Have a question?
Message sent Close

ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK

STEAM ESKOLAZ KANPOKO JARDUERAK

Haur eta gazteengan zientzia, teknologia, ingeniaritza, artea eta matematikarekiko interesa piztea helburu duen hezkuntza proiektua.

TEKNOLOGIA TAILERRAK: diseinua, robotika, programazioa, bideo-jokoak, animazioa, elektronika, droneak, errealitate areagotua eta birtuala, eta askoz gehiago ikasi…

7 eta 15 urte bitarteko ikasleek eta haien familiek , ikasturtean eta urteetan zehar garatuko diren proiektu eta unitate didaktikoen plangintza zehatza dute. Gure I+G sailak etengabe garatzen dituen askotariko material, tresna eta plataformak.

GURE PRINTZIPIOAK

Eginez ikasten dugu ondo pasatzen dugun bitartean. Talde lana eta elkarlana, bakarkako ahalegina bezain garrantzitsuak dira.

Denok ez gara “jakinda” jaiotzen. Jarraibideen bitartez eta modu gidatuan hastea garrantzitsua da pixkanaka-pixkanaka gure irudimenari eta sormenari leku gehiago emateko; horiek dira benetako helburuak.

Denon artean partekatu, irakatsi eta erabakitzen dugu. Behar dugun denbora hartzen dugu, dena ez bait da lehenengoan ondo ateratzen. Teknologia, sortzeko bitarteko bat da, ez helburu bat.

INFORMAZIOA ESKATU

  1. Ikastetxea edo guraso elkartea bazara, LH2tik DBH3ra arteko jardueren plan zehatza eskainiko dizugu.

  2. Familia bazara, gainera, ikasleei laguntzeko eta haien segimendua egiteko prozesua, ebaluazioak, gure plataformarako sarbideak, Unitate Didaktikoak eta proiektuak erakutsiko dizkizugu.

  3. Erakunde publikoa, enpresa, elkartea, unibertsitatea edo Lanbide Heziketako zentroa bazara, garatu ditzakegun proiektuen katalogoa emango dizugu.

IZEN-EMATEA                        KONTAKTUA

LH2

LH3

LH4

LH5

LH6

DBH1

DBH2

DBH3

Ikasleak
Irakasleak
Ikastaroak
Proiektuak
Bideo-tutorialak
Hiriak