Donostiako SUSTAPENAK sustatuta eta Donostia WEEK-INN astearen barruan, eskola ordutegian, tailerrak egin ditugu Amara Berri, Arantzazuko Ama, Harri Berri eta Salestarretan.
New York hirian girotutako Dronei buruzko 3D bideojoko bat egingo dugu hutsetik hasita. Subway Surfer-en antzekoa da, baina airean, eta oztopoak eta beste dron batzuk saihestuz, paketeak banatzea izango da helburua. Harritu egingo zarete egin dezakegunarekin.
Mila esker Durangaldeko Behargintzari eta Ermuko Udalari eskualdeko hainbat ikastetxetan Adimen Artifizialaren inguruko tailerrak ematen uzteagatik.
Hauek dira gure berotegian integratu eta programatu ditugun sentsore, eragingailu eta motorretako batzuk: motor-kontrolagailuak, serbokontrolagailuak, LED matrizea, potentziometroak, LED kontrolagailua, sentsore ultrasonikoa, tenperatura-sentsorea, hezetasun-sentsorea, gas-sentsorea, gar-sentsorea, kamera adimendunak, haizagailuak, ur-ponpak, serboak eta motorrak.
Roblox tailerrak Aste Santuan eta Pazkoa astean. Multibertso birtualak diseinatzen eta programatzen gozatu dugu. Hona hemen adibide batzuk.
Paketeak koloreen arabera sailkatzeko linea. Garraiatzailetik datozen blokeak saski desberdinetan bereiztean datza. Horretarako, Spike Prime robotean integratutako smart kamerak erabili ditugu.
Robotika tailerrak EV4rekin. Txikienek bloke bidez programatzen dituzte, eta Nagusiak eta adituagoak direnak, gai izan behar dute pixkanaka kode bidez programatuz (kasu honetan Python bidez) helburu ezberdinak gainditzeko. Gainera, robotak aldatuko dituzte, zeregin espezifiko jakin batzuetan eraginkorragoak izan daitezen 😊😊😊😊
Donostiako Sustapenak antolatutako Donostia Week INN 2022 ekitaldiaren barruan, Lehen Hezkuntzako bostgarren eta seigarren mailako 140 ikaslek baino gehiagok, Errealitate Areagotuan jolas bat diseinatu dute. Hainbat eskultura, monumentu eta beste objektu batzuk (pertsonaiak edo animaliak) animatzea eta haien kokapenak zehaztea da helburua, ibilbide egokiak ezarri, nabigazioak eta oro har bideojoko osoa.
Plazer bat da MARTY robotak hutsetik muntatu eta oinez, dantzan eta abar egin dezaten programatzea. Kasu honetan Scratch-ekin programatu dugu baina Python edo JavaScript bidez ere programa daiteke. Izugarri gozatu dugu 😊😊😊😊
Pasa den ikasturtean, bigarren hezkuntzako gazteekin, batez ere PYTHON landu genuen online tailerren arrakastaren ondoren, ikasturte honetan Bideojokoen Garapena eta Programazioaren ONLINE tailerra proposatzen dugu. Construct3.0 eta GameMaker plataformekin egingo dugu lan. Informazio osoa Online Tailerretan. Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko ikasleak gonbidatuta daude.